අපගේ අරමුණ වඩා හොඳ 4G අත්දැකීමක් ලබා දීමයි

– හච් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී තිරුකුමාර් නඩරාසා

මෙම වසරේ පෙබරවාරි මාසයේදී දිවයින පුරා ව්‍යාප්ත සිය දැවැන්ත හා සමීප 4G ජාල ආවරණය සම්පූර්ණ කිරීමත් සමගම, හච් සන්නාම පැවැත්ම වැඩිදියුණු කිරීමටත්, 2G, 3G සහ 4G ජාල ආවරණය සහ ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රමුඛතම සන්නිවේදන මෙහෙයුම්කරුවකු වශයෙන් ශ්‍රී ලංකාව පුරාම විසිරී සිටිනා සෑම සමාජ මට්ටමකම පාරිභෝගිකයින්හට ගැලපෙන පුළුල් පරාසයක නව්‍යතම  සන්නිවේදන විසඳුම් පෙළක් සමග තවදුරටත් ස්ථාපිත වීමට, හච් සූදානම් වේ. ඉකුත් වසරේ එටිසලාට් හා ඒකාබද්ධ වීමෙහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන් සමාගමේ කැපී පෙනෙන පුනර්ජීවනයක් ඇති වුණු අතර,‍් හොංකොං හි CK හචිසන් අනුබද්ධ දේශීය සමාගම, ශ්‍රී ලාංකීය පාරිභෝගිකයින්ගේ සන්නිවේදන අවශ්‍යතා සපුරාලීම වෙනුවෙන් ඉතා ශක්තිමත් කාර්ය භාරයක් ඉටු කරමින් සිටියි.

හච්වෙළඳ නාමය යටතේ සිය මෙහෙයුම් ක්‍රියාත්මක කරන, හචිසන් ටෙලිකොමියුනිකේෂන්  (පුද්) සමාගම, වත්මන් සන්නිවේදන සීමා බිඳ දමමින් පාරිභෝගිකයින් එදිනෙදා ජීවිතයේදී මුහුණ දෙන ගැටලුවලට සැබෑ විසඳුම් ලබා දීමට සමත් වේ.

එවැනි පසුබිමක, හච් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරි තිරුකුමාර් නඩරාසා මහතා සමග කළ සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් පහත පළ වේ. එම සාකච්ඡාවේදී ඔහු සමාගමේ ජාල ආවරණය දීප ව්‍යාප්තව පුළුල් කිරීම සහ හච් තම පාරිභෝගිකයින් හට හොඳම ජංගම දුරකතන සන්නිවේදන අත්දැකීම් ලබා දීමට සහය වන ආකාරය විස්තර කරයි.

 

එටිසලාට් ඒකාබද්ධ කිරීමෙන් පසුව හච් ජාල ආවරණය පුළුල් කර ඇති ආකාරය හා එහි නවතම ආයෝජන සිදු කරන ආකාරය කෙසේද?

මෙම ඒකාබද්ධ වීම මගින් ආවරණය සහ ධාරිතාව යන කරුණු  ද්විත්වය සම්බන්ධයෙන්ම වඩාත් විශාල ජාල යටිතල ව්‍යුහයක් සඳහා, හච් ප්‍රවේශය එක රැයකින් ලබා දීමට අවස්ථාව සැලසුණා. ඊට පෙර ළඟා වීමට නොහැකි වූ සම්පූර්ණ පාරිභෝගික පදනමක් වෙත ළඟා වීමට එමගින් අපට ඉඩ ලැබුණු අතර, සන්නිවේදන අවශ්‍යතා හඳුනා ගන්නා සන්නාමයක් සොයන, ඩේටා පිපාසාවෙන් පෙළෙන ජනතාව වෙනුවෙන් සේවාව සැලසීමට එමගින් අපට අවකාශ සැලසුණා.

අපගේ,‍් ජවසම්පන්න හා කාර්යයෙහි කැපවූ ඉංජිනේරුවන් සහ තාක්ෂණික සහාය කාර්ය මණ්ඩලය 2G සහ 3G ජාල දෙකම ඒකාබද්ධ කිරීමට පමණක් නොව, උසස්ම 4G ජාලයක් එක් කිරීමට ද කටයුතු කළා. ඒ හේතුවෙන් මෙම දැවැන්ත කාර්යය මාස 12 ක් වැනි කෙටි කාලයක් තුළදී සම්පූර්ණ කිරීමට අපට හැකි වුණා. ජාල ඒකාබද්ධ  කිරීම මගින් එටිසලාට් සතුව පැවති සම්පත් ඒකරාශි කරමින් දිවයින පුරා දුරකතන කුලුණු 2000 කට අධික ප්‍රමාණයක් මත නවතම 4G ආවරණයක් යෙදවීමට අපට හැකි වුණා.

2014 වසරේ සිට ශ්‍රී ලංකාවේ 4G සම්බන්ධතාව පැවතියත් ජංගම ග්‍රාහකයින්ගෙන් 40% ක් පමණක් එම සබඳතාව ලබා ගන්නා ශ්‍රී ලංකාවේ තවමත් විශාල වශයෙන් 4G භාවිතා කිරීම සිදු වන්නේ නැහැ. මෙම මන්දගාමීත්වයට හේතු වශයෙන් මිල අධික 4G ජංගම දුරකතන හා උපාංග සහ 4G සේවාවන් භාවිතා කිරීමේදී දැරිය යුතු අධික පිරිවැය ඇතුළුව හේතු කිහිපයක් වෙනවා. මෑතදී පාරිභෝගිකයින් හට දැරිය හැකි 4G හෑන්ඩ්සෙට් වෙළෙඳ පොළට පැමිණීමත් සමග, අපගේ කාර්යය වී තිබෙන්නේ, පාරිභෝගිකයින්ට සෑම අංශයකින්ම ඩිජිටල් ප්‍රවේශයක් ලබා දීම සහ මුළු රටටම දැරිය හැකි 4G බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් අත්දැකීමක් ගෙන ඒමයි.

හච් 4G වඩා හොඳ අත්දැකීමක් වන්නේ ඇයි?

පසුකාලීනව වෙළඳ පොළට පැමිණීමේ වාසියක් විදිහට නවීනතම හා වඩාත්ම දියුණු 4G තාක්‍ෂණය රට තුළට යෙදවීමට අපට හැකි වුණා. දීප ව්‍යාප්තව පුළුල් කළ ආවරණයට අමතරව, හච් විසින් වඩාත් දියුණු මූලික ජාල සහ බිල් පද්ධති ක්‍රියාත්මක කර තිබෙනවා. මෙයින් අදහස් කරන්නේ දිනෙන් දින ඉහළ යන දත්ත පරිභෝජන අවශ්‍යතාවන්ට සහාය වෙමින් හච් විසින් සලසන සේවාවේ ගුණාත්මකභාවය වඩා ඉහළ අගයක් ගන්නා බවයි. 2G සහ 3G ජාල ඇතුළුව සමස්ත හච් ජංගම දුරකථන ජාලයම, ඒකාබද්ධ කිරීමේ කොටසක් ලෙස නවීකරණය කර ඇති අතර එමගින් වඩා හොඳ සේවාවක් සැලසීමට හච් වෙත හැකියාව ලැබී තිබෙනවා.

4G වැනි තාක්‍ෂණය ස්ථාපිත කරන විට, තාක්ෂණය වඩාත් දියුණු වනවා පමණක් නොව, උපකරණවල පිරිවැය ද අඩු වන අතර, එයින් අදහස් කරන්නේ එමගින් ලැබෙන අතිරික්ත පිරිවැය පාරිභෝගිකයා වෙත ලබා දිය හැකි බවයි! එබැවින් අපට වඩාත් පහසු මිලකට සබඳතාව ලබා ගත හැකියි.

මේ වන විට අපගේ ජාලය වසරකට පෙර පැවති තත්ත්වයට වඩා විශාල වන අතර ආවරණය වැඩි දියුණු කර ඇති නිසා, පාරිභෝගිකයින්ට වඩා හොඳ 4G අත්දැකීමක් පමණක් නොව රට පුරාම 2G සහ 3G අත්දැකීමක්ද ලබා දීමත් හැකි වී තිබෙනවා.

කොවිඩ් වසංගතය හේතුවෙන් නිවෙස් තුළට වී සිටි කාලය ඇතුළත පෙර නොවූ විරූ පරිදි ඩේටා භාවිතයේ වර්ධනයක් සිදු වුණා. ඒ වන විටත් අපගේ ජාල ව්‍යාප්තිය සම්පුර්ණ කර තිබීම අපට වාසනාවට කරුණක් වුණා. එවැනි කරුණු හේතුවෙන් අපගේ ගනුදෙනුකරුවන්ට ස්ථාවර සහ විශ්වාසදායක අත්දැකීමක් ලබා දීමට අපට හැකි වුණා.

HUTCH මගින් පිරිනමන ඩේටා පැකේජවල සුවිශේෂත්වය කුමක්ද? එමෙන්ම, මෑතකදී දියත් කරන ලද නව නිෂ්පාදන මොනවාද?

කොවිඩ් 19 වෛරසය මැඩපැවැත්වීම සඳහා ඇඳිරි නීතිය ක්‍රියාත්මක කිරීමට රජය තීරණය කළ කාල පරිච්ඡේදය තුළ, අපගේ හච් නිෂ්පාදනවල වෙනස්කම් සිදු කිරීමට සහ මිල නිර්ණය කිරීමේ උපාය මාර්ගික ක්‍රම වෙත කඩිනමින් යොමුවීමට පියවර ගැණුනා. එම තීරණ නිවසේ සිට රාජකාරී කිරීමේ ක්‍රමවේදය හා මනාව ගැලපුණා. ඒ වගේම  අපගේ පාරිභෝගිකයින්ට ඇමතුම් මගින්,‍් එස්.එම්. එස් මගින් සිය ආදරණීයයන් හා සම්බන්ධතාව පවත්වා ගැනීමට නොමිලේ දෛනිකව රීලෝඩ් පිරිනමමින් මිලියන 1.5 ක පාරිභෝගිකයින් පිරිසකට සේවාව සැලසුණු “Freemium” දීමනාව අප හඳුන්වා දුන්නා. සුපුරුදු පරිදි රීලෝඩ් දැමීමේ අවකාශ ඇහිරුණු අවස්ථාවක මෙම දීමනාව එවැනි දීමනාවක් ඉතාමත් වැදගත්.

ඒ වගේම, හච් කියන්නේ පාරිභෝගිකයින් හට සේවාවන් සලසන සන්නාමයක්. අපි ගනුදෙනුකරුවන් වෙනුවෙන් කටයුතු කරන අතර ඔවුන්ගේ දුක්ගැනවිලි වලටත් අපි කන් දෙනවා. ඔවුන්ගේ අපතේ යන නයිට් ටයිම් ඩේටා සම්බන්ධයෙන් පාරිභෝගිකයින්ගේ කණස්සල්ල අපි දුටුවා. ඊට පෙර අපි නයිට් ටයිම් ඩේටා භාවිත කළ හැකි කාල සීමාව සෑම දිනකම පෙ.ව. 9.00 දක්වා දීර්ඝ කරමින් මේ ගැටලුව විසඳීමට කටයුතු කළා. එහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන්‍,‍් හච් පාරිභෝගිකයින් හට ඔවුන්ගේ ඩේටා ප්‍රමාණයෙන් 70% ක් දක්වා භාවිත කිරීමට හැකියාව ලැබුණා. ඒ වගේම, වෙළෙඳ පොළ ප්‍රථමයා බවට පත් වෙමින්, කාල සීමාවක් නොමැතිව හච් 100% එනිටයිම් ඩේටා පැකේජ හඳුන්වා දීමටත් හච් පියවර ගත්තා.

අතිශයින්ම ජනප්‍රිය මුළු මාසයක් සඳහා වලංගු Unlimited YouTube පැකේජය අපි හඳුන්වා දී තිබෙන්නේ, රු. 147 ක මුදලකටයි! මෑතකදී අපි සම්පූර්ණ දින 30 ක් සඳහා වලංගු Facebook/Messenger/WhatsApp පැකේජය හඳුන්වා දුන්නේ රු. 124 කටයි.

අපගේ cliQ යෙදවුම ඉතා ජනප්‍රිය බව ඔප්පු වී ඇති නමුත් මීට පෙර එය පැවතුණේ 3G ජාලයේ පමණයි. ඒත් අපි දැන් අපගේ නවතම cliQ යෙදවුම 4G ජාලය මත දියත් කර තිබෙනවා.

ඉතා මෑතකදී වෙළෙඳ පොළේ ප්‍රථම වතාවට off net මිනිත්තු හා එනිටයිම් ඩේටා ඇතුළත්ව දත්ත, ඇමතුම් හා එස්. එම්. එස් පැකේජ අප විසින් හදුන්වා දෙනු ලැබුවා.

මේ වන විට සියලු පූර්ව අවශ්‍යතා ක්‍රියාත්මක වන නිසා, සෑම පාර්ශවයකට සේවාව ලබා දීම සඳහා හච් වඩාත් හොඳින් ස්ථාපිත වී ඇති බවට අපි විශ්වාස කරනවා.

ගනුදෙනුකරුවන් නවතම දැවැන්ත හා  සමීප හච් ජාලය කෙරෙහි ප්‍රතිචාර දක්වන්නේ කෙසේද?

අපගේ ඒකාබද්ධ කළ ජාලය නැවත දියත් කළ දින සිටම අපගේ දැවැන්ත හා සමීප ජාලයට සහ අපගේ ගෙවන මුදලට විශාල වටිනාකමක් ගෙන දෙන නිෂ්පාදන හා සේවා සම්බන්ධයෙන් විශාල ප්‍රතිචාර අත් වෙනවා. ඒ වගේම, සෑම දිනකම වැඩි ග්‍රාහකයි පිරිසක් හච් සමඟ සම්බන්ධ වීම සතුටට කාරණයක්. දිනෙන් දින වර්ධනය වන ග්‍රාහක පදනම, ජංගම දුරකථන සැපයුම්කරුවෙකුගෙන් පාරිභෝගිකයින් අපේක්ෂා කරන කාරණා වන, දැරිය හැකි මිල හා හොඳම ජංගම දුරකතන අත්දැකීමක් සැපයීමට අප සමත් වී ඇති බවට හොඳම සාක්ෂියක්. පාරිභෝගිකයින් පිළිබඳ අඛණ්ඩ සංවේදනයෙන් යුතුව, සැබෑ වෙනසක් ඇති කරන නවෝත්පාදන මගින් ජාතිය සවිබල ගැන්වීම අපි අඛණ්ඩව සිදු කරනවා.

අනාගතය සඳහා ඔබේ සැලසුම් මොනවාද?

මිනිසුන්ගේ සැබෑ හා වර්තමාන අවශ්‍යතා සපුරාලීමට නොහැකි නම් තාක්‍ෂණයට එතරම් වටිනාකමක් නැති බව අපි හැමවිටම විශ්වාස කරනවා. අපගේ අරමුණ රටේ සෑම පුරවැසියකුටම අපගේ සේවාවන් වෙත ප්‍රවේශ වීමේ හැකියාව සැලසීමයි. එම අරමුණ සිතෙහි රඳවා ගෙන හච් කණ්ඩායම හුදෙක් අලෙවිකරණ ක්‍රමෝපායන් පිළිබඳ පමණක් අවධානය යොමු නොකර,‍් පාරිභෝගිකයින් හට වැදගත් වන නව නිෂ්පාදන පිළිබඳ අවධානය යොමු කරනවා.

ඒ හා සමානව වැදගත් කාරණයක් නම්, සියලුම ග්‍රාහකයින්ට අඛණ්ඩ ජංගම දුරකතතන සන්නිවේදන අත්දැකීම ලබා දීම සහතික කිරීම සඳහා හච් දක්වන කැපවීමයි. ලොව පුරා සෑම ජංගම දුරකථන ජාලයක්ම පාහේ මුහුණ දෙන ප්‍රධාන ගැටලුවත් පාරිභෝගිකයින් හට අඛණ්ඩ සැපයුම ලබා දීමේ කාරණයයි. බොහෝ අවස්ථාවන්වල, 3G සහ 4G බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් දත්ත ජාලයන්හි පවතින සුවිශාල දත්ත ඉල්ලුම නිසා, දත්ත හුවමාරුව වැඩී වී ජාලයේ සියලුම ග්‍රාහකයින් සඳහා අඛණ්ඩ සබඳතාව ඇණ හිටීමට පටන් ගන්නවා. මේ කාරණය සැලකිල්ලට ගෙන, ඉදිරියේදී අඛණ්ඩ දත්ත සැපයුමක් අත්විඳිය හැකි බව සහතික කිරීම සඳහා වඩාත් කාර්යක්ෂම හා පුළුල් කළමනාකරණ ක්‍රියාවලියක් හච් ස්ථාපිත කර තිබෙනවා.

5G සඳහා ඔබගේ සැලසුම් ගැන කුමක් කිව හැකිද?

හච් ශ්‍රී ලංකා, යුරෝපය සහ ආසියාව පුරා සන්නිවේදන ඇතුළු මෙහෙයුම් ක්‍රියාත්මක කරන ගෝලීය CKH සමූහ ව්‍යාපාරයේ කොටසක් වන අතර, මේ වන විටත් 5G ජාල සහ සේවා ක්‍රියාත්මක කිරීමේ මෙහෙයුමක නිරතව සිටිනවා. හච් ලොව පුරා 5G සංවර්ධන කටයුතු අඛණ්ඩව අධීක්‍ෂණය කළත්, ශ්‍රී ලංකාව තුළ පූර්ණ වශයෙන් 5G සේවා දියත් කරන්නේ, දැනට පවතින 4G සේවාවට වඩා ඉහළ ඉල්ලුමක් පවතින අවස්ථාවක පමණයි.

මේ වන විටත් ගෝලීයව සහ දේශීයව 5G දියත් කිරීම පිළිබඳව විශාල විවාදයක් පවතිනවා. 5G පිළිබඳව ක්ෂේත්‍රය තුළ බොහෝ ප්‍රවණතා පැවතියත්,‍් 5G ජාලයකට විශාල වශයෙන් ආයෝජනය කිරීම සාධාරණීකරණය කිරීමට තරම් ප්‍රමාණවත් පරිශීලක අවශ්‍යතාවන් තවමත් හඳුනාගෙන නැහැ. ‘4G ජාලයක් මගින් සපුරා ගත නොහැකි සන්නිවේදන අවශ්‍යතා මොනවාද, යන්න හා වැඩි දියුණු කළ 5G ජාලයක ආයෝජනය කිරීමට එම අවශ්‍යතා ප්‍රමාණවත්ද?’ යන ප්‍රශ්නය මම නිතරම විමසනවා.

5G ජංගම දුරකතන හා උපාංග මෙන්ම 5G විශේෂිත යෙදවුම් පහසු මිලට ලබා ගත නොහැකි විටක, නැවතත් පාරිභෝගිකයින්ට දැරිය හැකි මිල පිළිබඳ ප්‍රශ්නය මතු වෙනවා. හච් මව් සමාගම සතුව 5G ජාලය දියත් කිරීමට අවශ්‍ය සියලු අත්දැකීම් තිබෙනවා. ඒ වුණත්, ශ්‍රී ලාංකික පාරිභෝගිකයින් හට 5G සබඳතාව අවශ්‍ය වන්නේ කවදාදැයි අපි මුලින්ම සොයා බැලිය යුතුයි.

අවසාන වශයෙන්, හච් දියත් කළ 4G අත්දැකීම විඳ, ඔවුන්ගේ සන්නිවේදන අවශ්‍යතාවන් සපුරාලීමට අපට හැකියාව ඇත්දැයි තමන් විසින්ම අත්හදා බලන ලෙස, ශ්‍රී ලංකාවේ සියලුම ජංගම දුරකතන ග්‍රාහකයින් හට මම ඉතාමත් සතුටින් ආරාධනා කර සිටිනවා.

 

 

 

zMessenger සහ HUTCH එක්ව BID2WIN තරඟයේ ජයග්‍රාහකයින් අගයයි

zMessenger හා HUTCH එක්ව සංවිධානය කරන ලද BID2WIN තරඟාවලියේ ජයග්‍රාහකයන් සඳහා ත්‍යාග ප්‍රදානෝත්සවය පසුගියදා උත්කර්ෂවත් අන්දමින් පැවැත්විණි. වර්ෂය පුරා පැවැත්වුණු විවිධ ප්‍රවර්ධන වැඩසටහන්වලින් ජයග්‍රහණය කළ පිරිසට මෙහිදී ත්‍යාග හිමි විය.

කඩුවෙල පදිංචි අශේන් ඉමන්ත ගුණසේන 2020 පෙබරවාරි 1 සිට මාර්තු 31 දක්වා පැවති වැගන් ආර් මෝටර් රථ ප්‍රවර්ධන වැඩසටහනේ ජයග්‍රහණය හිමි කරගත් අතර මස්පොත පදිංචි පී. ඒ. ජේ. ගාමිණී පෙරේරා 2020 ජූලි 1 සිට ජූලි 20 දක්වා පැවති හොන්ඩා ඩියෝ බයික් ප්‍රවර්ධන වැඩසටහනේ ජයග්‍රහණය හිමි කර ගැනීමට සමත් විය.

BID2WIN යනු ජංගම දුරකථන ග්‍රාහකයින් අතර ඉතා ජනප්‍රිය තරඟයක් වන අතර මෙහිදී නම් කරන ලද ත්‍යාගයක අවම වටිනාකම අනුමාන කර කෙටි පණිවිඩයක් යැවීම මගින් අදාළ ත්‍යාගය හිමි කර ගත හැක. ජංගම දුරකථන, මෝටර් බයිසිකල්, කාර් සහ තවත් බොහෝ සිත්ගන්නාසුළු ත්‍යාග නිතර හඳුන්වා දීම නිසා මේ සඳහා ඉහල ආකර්ෂණයක් හිමිවී තිබේ. තරඟ සංවිධායකයින් විසින් එක් එක් තරඟ ආරම්භය සහ අවසානය නිරන්තරයෙන් දැනුවත් කරන අතර ජයග්‍රාහකයන්ගේ නම් කෙටි පණිවිඩයක් හරහා හෝ විකාශන මාධ්‍ය ඔස්සේ දැනුම්දෙයි.

රටේ ප්‍රමුඛතම ජංගම සේවා සැපයුම්කරුවෙකු ලෙස, තම පාරිභෝගිකයන්ගේ ජීවිත වඩා යහපත් කර ගැනීමට උපකාරී වන මෙවැනි නව්‍ය ප්‍රවර්ධන කටයුතු සඳහා HUTCH නිරන්තර සහයෝගය ලබා දේ. සිය දැවැන්ත හා සමීප 4G ජාලය සම්පූර්ණ කිරීමේ විශිෂ්ටත්වයත් සමඟ තම විශ්වාසවන්ත පාරිභෝගිකයන්ට ත්‍යාග පිරිනැමීමට ලැබීම ගැන HUTCH තම ප්‍රසාදය පළකරයි.

වමේ සිට දකුණට

  1. එරන්ද සංජීව, ජේෂ්ඨ නිෂ්පාදන කළමණාකරු – zMessenger, හොන්ඩා ඩියෝ බයික් ප්‍රවර්ධන වැඩසටහනේ ජයග්‍රාහක මස්පොත පදිංචි පී. ඒ. ජේ. ගාමිණී පෙරේරා, වැගන් ආර් මෝටර් රථ ප්‍රවර්ධන වැඩසටහනේ ජයග්‍රාහක කඩුවෙල පදිංචි අශේන් ඉමන්ත ගුණසේන, මැඩ්රීක් නාඔටුන්න, කළමණාකරු -VAS, HUTCH, කසුන් ජයසූරිය, සහකාර කළමණාකරු -VAS, HUTCH

හච් වෙතින් 3G සහ 4G පාරිභෝගිකයින් සඳහා අසීමිත සමාජ මාධ්‍ය සැලසුම්

ජංගම දුරකථන සන්නිවේදන සේවා සම්බන්ධයෙන් ශ්‍රී ලාංකීය පාරිභෝගිකයින්ගේ වඩාත් ප්‍රියතම තේරීම වන හච්, ෆේස්බුක්, මැසෙන්ජර් සහ වට්ස්ඇප් සඳහා සිය නවතම සමාජ මාධ්‍ය සැලසුම් පසුගියදා හඳුන්වා දෙන ලදී. පරිශීලකයින්ට තමන්ට අවශ්‍ය පරිදි ෆේස්බුක්, මැසෙන්ජර් සහ වට්ස්ඇප් සියල්ල ඇතුළත් අසීමිත සැලසුම් මාසික හා සතිපතා  පැකේජ ලෙස දැන් ලබා ගත හැක.

මෙම සැලසුම් මඟින් ෆේස්බුක් වෙත අසීමිත ප්‍රවේශයක් ලබා දී ඇති නිසා වීඩියෝ සහ අන්තර්ගතයන් නැරඹීම  ඉතා පහසුවෙන් සිදු කර ගත හැක. චැට් කිරීම සහ ප්‍රමාණයෙන් විශාලපණිවිඩ හුවමාරු කර ගැනීම සඳහා භාවිත කරනු ලබන මැසෙන්ජර් සඳහාද මෙමගින් අසීමිත ප්‍රවේශය ලබා දේ. තවද ශ්‍රී ලංකාව තුළ ඉතා පුළුල් ලෙස භාවිත වන වට්ස්ඇප් සඳහාද අසීමිත ප්‍රවේශයක් ලබා දෙන අතර අමතර data භාවිතයකින් තොරව voice සහ වීඩියෝ ඇමතුම් ලබා ගැනීමට හැකි වීම තුළින් පරිශීලකයින්ට චැට් කිරීමේ වාසිය ද හිමිව ඇත.

“හච් හි මෙම නවතම දීමනා තුළින් ශ්‍රී ලාංකිකයන්ට දැන් ඔවුන්ගේ ජනප්‍රියම mobile apps සහ ඉතා ජනප්‍රිය ෆේස්බුක්, මැසෙන්ජර් සහ වට්ස්ඇප් සඳහාද අසීමිත ප්‍රවේශයක් ලබා දීමට හැකිවීම පිලිබඳ අපි සතුටට පත් වෙන අතර එය අපගේ දැක්ම කරා යන ගමනේ අප ලද ජයග්‍රහණයක් සේ සලනවා.”සහකාර සාමාන්‍යාධිකාරී (ඩේටා වී.ඒ.එස් හා ඩිජිටල්) යාර්තව් මාතියපරනම් මහතා සඳහන් කළේය.

දින 30 ක අසීමිත සමාජ මාධ්‍ය සැලැස්ම  රු. 124 / – ක් සහ දින 7 සැලැස්ම රු. 54 / – වැනි පහසු හැකි මිලකට දැන් ලබා ගත හැක. මෙම සැලසුම්  සක්‍රීය කර ගැනීමට * 131 #  ඇමතීම, සැලසුම් වටිනාකම රීලෝඩ් කිරීම සහ  HUTCH self-care app යන ක්‍රම භාවිත කළ හැක.

 

මෙහි සුවිශේෂත්වය නම් 3G ජාලය සහ නවතම දැවැන්ත හා සමීප 4G ජාලය යන ද්විත්වයම භාවිත කරන දුරකථන පරිශීලකයන්ට මේ වෙත ප්‍රවේශ වීමට ඇති හැකියාවයි. සෑමවිටම සියලු ජාලයන් සඳහා ගැලපෙන අයුරින් තම නව නිෂ්පාදනයන් සහ සේවාවන් ලබාදීම හච්හි  විශේෂත්වයයි.

 

විශිෂ්ට අත්දැකීමක් සඳහා හච්, කොළඹ පාරිභෝගික සේවා මධ්‍යස්ථානය වැඩි දියුණු කරයි

හච් පාරිභෝගිකයින් හට  වඩා විශිෂ්ට සන්නිවේදන අත්දැකීමක් ලබා දීමේ ප්‍රයත්නයෙහි තවත් එක් පියවරක් ලෙස,‍් ශ්‍රී ලංකාවේ වේගයෙන් වර්ධනය වන ජංගම දුරකතන බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් සේවා සැපයුම්කරු වන හච්,‍් පසුගියදා කොළඹ නගරයේ බම්බලපිටිය කාර්යාලයේ පිහිටි පාරිභෝගික සේවා මධ්‍යස්ථානය වැඩි දියුණු කර උත්සවාකාරයෙන් විවෘත කරනු ලැබීය. එම අවස්ථාව සඳහා, ප්‍රධාන ආරාධිත අමුත්තා ලෙස යෝගලතාගිනි තිරුකුමාර් මහත්මිය සහ හච් කළමණාකාරිත්වය වෙනුවෙන් එහි ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී තිරුකුමාර් නඩරාසා මහතා සහභාගී වූහ.

“Be. Anywhere.” තේමාවට අනුව ඕනෑම ස්ථානයක සිට හච් සබඳතාව අත් විඳීම පිණිස පාරිභෝගිකයින් බල ගන්වමින්, හච් විසින් මෑතකදී දිවයින පුරා ව්‍යාප්ත ජාත්‍යන්තර මට්ටමේ 4G ජාලය දියත් කිරීම සාර්ථකව සම්පූර්ණ කෙරිණි. 2G සහ 3G ජාල පුළුල් කිරීම ඇතුළුව සිදු කෙරුණු එම දැවැන්ත ජාල ව්‍යාප්තිය මගින් පාරිභෝගික ගැටලුවලට විසඳුමක් වශයෙන් නව්‍යතම සන්නිවේදන සේවාවන් හඳුන්වා දෙන අතරම, පාරිභෝගිකයින් හට වඩා හොඳ ජාල අත්දැකීමක් ලබා දීමට හච් වෙත හැකියාව සැලසිණි.

අපගේ අරමුණ වඩා හොඳ 4G අත්දැකීමක් ලබා දීමයි!

හච් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී තිරුකුමාර් නඩරාසා

මෙම වසරේ පෙබරවාරි මාසයේදී දිවයින පුරා ව්‍යාප්ත සිය දැවැන්ත හා සමීප 4G ජාල ආවරණය සම්පූර්ණ කිරීමත් සමගම, හච් සන්නාම පැවැත්ම වැඩිදියුණු කිරීමටත්, 2G, 3G සහ 4G ජාල ආවරණය සහ ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රමුඛතම සන්නිවේදන මෙහෙයුම්කරුවකු වශයෙන් ශ්‍රී ලංකාව පුරාම විසිරී සිටිනා සෑම සමාජ මට්ටමකම පාරිභෝගිකයින්හට ගැලපෙන පුළුල් පරාසයක නව්‍යතම  සන්නිවේදන විසඳුම් පෙළක් සමග තවදුරටත් ස්ථාපිත වීමට, හච් සූදානම් වේ. ඉකුත් වසරේ එටිසලාට් හා ඒකාබද්ධ වීමෙහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන් සමාගමේ කැපී පෙනෙන පුනර්ජීවනයක් ඇති වුණු අතර,‍් හොංකොං හි CK හචිසන් අනුබද්ධ දේශීය සමාගම, ශ්‍රී ලාංකීය පාරිභෝගිකයින්ගේ සන්නිවේදන අවශ්‍යතා සපුරාලීම වෙනුවෙන් ඉතා ශක්තිමත් කාර්ය භාරයක් ඉටු කරමින් සිටියි.

හච්වෙළඳ නාමය යටතේ සිය මෙහෙයුම් ක්‍රියාත්මක කරන, හචිසන් ටෙලිකොමියුනිකේෂන්  (පුද්) සමාගම, වත්මන් සන්නිවේදන සීමා බිඳ දමමින් පාරිභෝගිකයින් එදිනෙදා ජීවිතයේදී මුහුණ දෙන ගැටලුවලට සැබෑ විසඳුම් ලබා දීමට සමත් වේ.

එවැනි පසුබිමක, හච් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරි තිරුකුමාර් නඩරාසා මහතා සමග කළ සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් පහත පළ වේ. එම සාකච්ඡාවේදී ඔහු සමාගමේ ජාල ආවරණය දීප ව්‍යාප්තව පුළුල් කිරීම සහ හච් තම පාරිභෝගිකයින් හට හොඳම ජංගම දුරකතන සන්නිවේදන අත්දැකීම් ලබා දීමට සහය වන ආකාරය විස්තර කරයි.

එටිසලාට් ඒකාබද්ධ කිරීමෙන් පසුව හච් ජාල ආවරණය පුළුල් කර ඇති ආකාරය හා එහි නවතම ආයෝජන සිදු කරන ආකාරය කෙසේද?

මෙම ඒකාබද්ධ වීම මගින් ආවරණය සහ ධාරිතාව යන කරුණු  ද්විත්වය සම්බන්ධයෙන්ම වඩාත් විශාල ජාල යටිතල ව්‍යුහයක් සඳහා, හච් ප්‍රවේශය එක රැයකින් ලබා දීමට අවස්ථාව සැලසුණා. ඊට පෙර ළඟා වීමට නොහැකි වූ සම්පූර්ණ පාරිභෝගික පදනමක් වෙත ළඟා වීමට එමගින් අපට ඉඩ ලැබුණු අතර, සන්නිවේදන අවශ්‍යතා හඳුනා ගන්නා සන්නාමයක් සොයන, ඩේටා පිපාසාවෙන් පෙළෙන ජනතාව වෙනුවෙන් සේවාව සැලසීමට එමගින් අපට අවකාශ සැලසුණා.

අපගේ,‍් ජවසම්පන්න හා කාර්යයෙහි කැපවූ ඉංජිනේරුවන් සහ තාක්ෂණික සහාය කාර්ය මණ්ඩලය 2G සහ 3G ජාල දෙකම ඒකාබද්ධ කිරීමට පමණක් නොව, උසස්ම 4G ජාලයක් එක් කිරීමට ද කටයුතු කළා. ඒ හේතුවෙන් මෙම දැවැන්ත කාර්යය මාස 12 ක් වැනි කෙටි කාලයක් තුළදී සම්පූර්ණ කිරීමට අපට හැකි වුණා. ජාල ඒකාබද්ධ  කිරීම මගින් එටිසලාට් සතුව පැවති සම්පත් ඒකරාශි කරමින් දිවයින පුරා දුරකතන කුලුණු 2000 කට අධික ප්‍රමාණයක් මත නවතම 4G ආවරණයක් යෙදවීමට අපට හැකි වුණා.

2014 වසරේ සිට ශ්‍රී ලංකාවේ 4G සම්බන්ධතාව පැවතියත් ජංගම ග්‍රාහකයින්ගෙන් 40% ක් පමණක් එම සබඳතාව ලබා ගන්නා ශ්‍රී ලංකාවේ තවමත් විශාල වශයෙන් 4G භාවිතා කිරීම සිදු වන්නේ නැහැ. මෙම මන්දගාමීත්වයට හේතු වශයෙන් මිල අධික 4G ජංගම දුරකතන හා උපාංග සහ 4G සේවාවන් භාවිතා කිරීමේදී දැරිය යුතු අධික පිරිවැය ඇතුළුව හේතු කිහිපයක් වෙනවා. මෑතදී පාරිභෝගිකයින් හට දැරිය හැකි 4G හෑන්ඩ්සෙට් වෙළෙඳ පොළට පැමිණීමත් සමග, අපගේ කාර්යය වී තිබෙන්නේ, පාරිභෝගිකයින්ට සෑම අංශයකින්ම ඩිජිටල් ප්‍රවේශයක් ලබා දීම සහ මුළු රටටම දැරිය හැකි 4G බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් අත්දැකීමක් ගෙන ඒමයි.

හච් 4G වඩා හොඳ අත්දැකීමක් වන්නේ ඇයි?

පසුකාලීනව වෙළඳ පොළට පැමිණීමේ වාසියක් විදිහට නවීනතම හා වඩාත්ම දියුණු 4G තාක්‍ෂණය රට තුළට යෙදවීමට අපට හැකි වුණා. දීප ව්‍යාප්තව පුළුල් කළ ආවරණයට අමතරව, හච් විසින් වඩාත් දියුණු මූලික ජාල සහ බිල් පද්ධති ක්‍රියාත්මක කර තිබෙනවා. මෙයින් අදහස් කරන්නේ දිනෙන් දින ඉහළ යන දත්ත පරිභෝජන අවශ්‍යතාවන්ට සහාය වෙමින් හච් විසින් සලසන සේවාවේ ගුණාත්මකභාවය වඩා ඉහළ අගයක් ගන්නා බවයි. 2G සහ 3G ජාල ඇතුළුව සමස්ත හච් ජංගම දුරකථන ජාලයම, ඒකාබද්ධ කිරීමේ කොටසක් ලෙස නවීකරණය කර ඇති අතර එමගින් වඩා හොඳ සේවාවක් සැලසීමට හච් වෙත හැකියාව ලැබී තිබෙනවා.

4G වැනි තාක්‍ෂණය ස්ථාපිත කරන විට, තාක්ෂණය වඩාත් දියුණු වනවා පමණක් නොව, උපකරණවල පිරිවැය ද අඩු වන අතර, එයින් අදහස් කරන්නේ එමගින් ලැබෙන අතිරික්ත පිරිවැය පාරිභෝගිකයා වෙත ලබා දිය හැකි බවයි! එබැවින් අපට වඩාත් පහසු මිලකට සබඳතාව ලබා ගත හැකියි.

මේ වන විට අපගේ ජාලය වසරකට පෙර පැවති තත්ත්වයට වඩා විශාල වන අතර ආවරණය වැඩි දියුණු කර ඇති නිසා, පාරිභෝගිකයින්ට වඩා හොඳ 4G අත්දැකීමක් පමණක් නොව රට පුරාම 2G සහ 3G අත්දැකීමක්ද ලබා දීමත් හැකි වී තිබෙනවා.

කොවිඩ් වසංගතය හේතුවෙන් නිවෙස් තුළට වී සිටි කාලය ඇතුළත පෙර නොවූ විරූ පරිදි ඩේටා භාවිතයේ වර්ධනයක් සිදු වුණා. ඒ වන විටත් අපගේ ජාල ව්‍යාප්තිය සම්පුර්ණ කර තිබීම අපට වාසනාවට කරුණක් වුණා. එවැනි කරුණු හේතුවෙන් අපගේ ගනුදෙනුකරුවන්ට ස්ථාවර සහ විශ්වාසදායක අත්දැකීමක් ලබා දීමට අපට හැකි වුණා.

HUTCH මගින් පිරිනමන ඩේටා පැකේජවල සුවිශේෂත්වය කුමක්ද? එමෙන්ම, මෑතකදී දියත් කරන ලද නව නිෂ්පාදන මොනවාද?

කොවිඩ් 19 වෛරසය මැඩපැවැත්වීම සඳහා ඇඳිරි නීතිය ක්‍රියාත්මක කිරීමට රජය තීරණය කළ කාල පරිච්ඡේදය තුළ, අපගේ හච් නිෂ්පාදනවල වෙනස්කම් සිදු කිරීමට සහ මිල නිර්ණය කිරීමේ උපාය මාර්ගික ක්‍රම වෙත කඩිනමින් යොමුවීමට පියවර ගැණුනා. එම තීරණ නිවසේ සිට රාජකාරී කිරීමේ ක්‍රමවේදය හා මනාව ගැලපුණා. ඒ වගේම  අපගේ පාරිභෝගිකයින්ට ඇමතුම් මගින්,‍් එස්.එම්. එස් මගින් සිය ආදරණීයයන් හා සම්බන්ධතාව පවත්වා ගැනීමට නොමිලේ දෛනිකව රීලෝඩ් පිරිනමමින් මිලියන 1.5 ක පාරිභෝගිකයින් පිරිසකට සේවාව සැලසුණු “Freemium” දීමනාව අප හඳුන්වා දුන්නා. සුපුරුදු පරිදි රීලෝඩ් දැමීමේ අවකාශ ඇහිරුණු අවස්ථාවක මෙම දීමනාව එවැනි දීමනාවක් ඉතාමත් වැදගත්.

ඒ වගේම, හච් කියන්නේ පාරිභෝගිකයින් හට සේවාවන් සලසන සන්නාමයක්. අපි ගනුදෙනුකරුවන් වෙනුවෙන් කටයුතු කරන අතර ඔවුන්ගේ දුක්ගැනවිලි වලටත් අපි කන් දෙනවා. ඔවුන්ගේ අපතේ යන නයිට් ටයිම් ඩේටා සම්බන්ධයෙන් පාරිභෝගිකයින්ගේ කණස්සල්ල අපි දුටුවා. ඊට පෙර අපි නයිට් ටයිම් ඩේටා භාවිත කළ හැකි කාල සීමාව සෑම දිනකම පෙ.ව. 9.00 දක්වා දීර්ඝ කරමින් මේ ගැටලුව විසඳීමට කටයුතු කළා. එහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන්‍,‍් හච් පාරිභෝගිකයින් හට ඔවුන්ගේ ඩේටා ප්‍රමාණයෙන් 70% ක් දක්වා භාවිත කිරීමට හැකියාව ලැබුණා. ඒ වගේම, වෙළෙඳ පොළ ප්‍රථමයා බවට පත් වෙමින්, කාල සීමාවක් නොමැතිව හච් 100% එනිටයිම් ඩේටා පැකේජ හඳුන්වා දීමටත් හච් පියවර ගත්තා.

අතිශයින්ම ජනප්‍රිය මුළු මාසයක් සඳහා වලංගු Unlimited YouTube පැකේජය අපි හඳුන්වා දී තිබෙන්නේ, රු. 147 ක මුදලකටයි! මෑතකදී අපි සම්පූර්ණ දින 30 ක් සඳහා වලංගු Facebook/Messenger/WhatsApp පැකේජය හඳුන්වා දුන්නේ රු. 124 කටයි.

අපගේ cliQ යෙදවුම ඉතා ජනප්‍රිය බව ඔප්පු වී ඇති නමුත් මීට පෙර එය පැවතුණේ 3G ජාලයේ පමණයි. ඒත් අපි දැන් අපගේ නවතම cliQ යෙදවුම 4G ජාලය මත දියත් කර තිබෙනවා.

ඉතා මෑතකදී වෙළෙඳ පොළේ ප්‍රථම වතාවට off net මිනිත්තු හා එනිටයිම් ඩේටා ඇතුළත්ව දත්ත, ඇමතුම් හා එස්. එම්. එස් පැකේජ අප විසින් හදුන්වා දෙනු ලැබුවා.

මේ වන විට සියලු පූර්ව අවශ්‍යතා ක්‍රියාත්මක වන නිසා, සෑම පාර්ශවයකට සේවාව ලබා දීම සඳහා හච් වඩාත් හොඳින් ස්ථාපිත වී ඇති බවට අපි විශ්වාස කරනවා.

ගනුදෙනුකරුවන් නවතම දැවැන්ත හා  සමීප හච් ජාලය කෙරෙහි ප්‍රතිචාර දක්වන්නේ කෙසේද?

අපගේ ඒකාබද්ධ කළ ජාලය නැවත දියත් කළ දින සිටම අපගේ දැවැන්ත හා සමීප ජාලයට සහ අපගේ ගෙවන මුදලට විශාල වටිනාකමක් ගෙන දෙන නිෂ්පාදන හා සේවා සම්බන්ධයෙන් විශාල ප්‍රතිචාර අත් වෙනවා. ඒ වගේම, සෑම දිනකම වැඩි ග්‍රාහකයි පිරිසක් හච් සමඟ සම්බන්ධ වීම සතුටට කාරණයක්. දිනෙන් දින වර්ධනය වන ග්‍රාහක පදනම, ජංගම දුරකථන සැපයුම්කරුවෙකුගෙන් පාරිභෝගිකයින් අපේක්ෂා කරන කාරණා වන, දැරිය හැකි මිල හා හොඳම ජංගම දුරකතන අත්දැකීමක් සැපයීමට අප සමත් වී ඇති බවට හොඳම සාක්ෂියක්. පාරිභෝගිකයින් පිළිබඳ අඛණ්ඩ සංවේදනයෙන් යුතුව, සැබෑ වෙනසක් ඇති කරන නවෝත්පාදන මගින් ජාතිය සවිබල ගැන්වීම අපි අඛණ්ඩව සිදු කරනවා.

අනාගතය සඳහා ඔබේ සැලසුම් මොනවාද?

මිනිසුන්ගේ සැබෑ හා වර්තමාන අවශ්‍යතා සපුරාලීමට නොහැකි නම් තාක්‍ෂණයට එතරම් වටිනාකමක් නැති බව අපි හැමවිටම විශ්වාස කරනවා. අපගේ අරමුණ රටේ සෑම පුරවැසියකුටම අපගේ සේවාවන් වෙත ප්‍රවේශ වීමේ හැකියාව සැලසීමයි. එම අරමුණ සිතෙහි රඳවා ගෙන හච් කණ්ඩායම හුදෙක් අලෙවිකරණ ක්‍රමෝපායන් පිළිබඳ පමණක් අවධානය යොමු නොකර,‍් පාරිභෝගිකයින් හට වැදගත් වන නව නිෂ්පාදන පිළිබඳ අවධානය යොමු කරනවා.

ඒ හා සමානව වැදගත් කාරණයක් නම්, සියලුම ග්‍රාහකයින්ට අඛණ්ඩ ජංගම දුරකතතන සන්නිවේදන අත්දැකීම ලබා දීම සහතික කිරීම සඳහා හච් දක්වන කැපවීමයි. ලොව පුරා සෑම ජංගම දුරකථන ජාලයක්ම පාහේ මුහුණ දෙන ප්‍රධාන ගැටලුවත් පාරිභෝගිකයින් හට අඛණ්ඩ සැපයුම ලබා දීමේ කාරණයයි. බොහෝ අවස්ථාවන්වල, 3G සහ 4G බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ් දත්ත ජාලයන්හි පවතින සුවිශාල දත්ත ඉල්ලුම නිසා, දත්ත හුවමාරුව වැඩී වී ජාලයේ සියලුම ග්‍රාහකයින් සඳහා අඛණ්ඩ සබඳතාව ඇණ හිටීමට පටන් ගන්නවා. මේ කාරණය සැලකිල්ලට ගෙන, ඉදිරියේදී අඛණ්ඩ දත්ත සැපයුමක් අත්විඳිය හැකි බව සහතික කිරීම සඳහා වඩාත් කාර්යක්ෂම හා පුළුල් කළමනාකරණ ක්‍රියාවලියක් හච් ස්ථාපිත කර තිබෙනවා.

5G සඳහා ඔබගේ සැලසුම් ගැන කුමක් කිව හැකිද?

හච් ශ්‍රී ලංකා, යුරෝපය සහ ආසියාව පුරා සන්නිවේදන ඇතුළු මෙහෙයුම් ක්‍රියාත්මක කරන ගෝලීය CKH සමූහ ව්‍යාපාරයේ කොටසක් වන අතර, මේ වන විටත් 5G ජාල සහ සේවා ක්‍රියාත්මක කිරීමේ මෙහෙයුමක නිරතව සිටිනවා. හච් ලොව පුරා 5G සංවර්ධන කටයුතු අඛණ්ඩව අධීක්‍ෂණය කළත්, ශ්‍රී ලංකාව තුළ පූර්ණ වශයෙන් 5G සේවා දියත් කරන්නේ, දැනට පවතින 4G සේවාවට වඩා ඉහළ ඉල්ලුමක් පවතින අවස්ථාවක පමණයි.

මේ වන විටත් ගෝලීයව සහ දේශීයව 5G දියත් කිරීම පිළිබඳව විශාල විවාදයක් පවතිනවා. 5G පිළිබඳව ක්ෂේත්‍රය තුළ බොහෝ ප්‍රවණතා පැවතියත්,‍් 5G ජාලයකට විශාල වශයෙන් ආයෝජනය කිරීම සාධාරණීකරණය කිරීමට තරම් ප්‍රමාණවත් පරිශීලක අවශ්‍යතාවන් තවමත් හඳුනාගෙන නැහැ. ‘4G ජාලයක් මගින් සපුරා ගත නොහැකි සන්නිවේදන අවශ්‍යතා මොනවාද, යන්න හා වැඩි දියුණු කළ 5G ජාලයක ආයෝජනය කිරීමට එම අවශ්‍යතා ප්‍රමාණවත්ද?’ යන ප්‍රශ්නය මම නිතරම විමසනවා.

5G ජංගම දුරකතන හා උපාංග මෙන්ම 5G විශේෂිත යෙදවුම් පහසු මිලට ලබා ගත නොහැකි විටක, නැවතත් පාරිභෝගිකයින්ට දැරිය හැකි මිල පිළිබඳ ප්‍රශ්නය මතු වෙනවා. හච් මව් සමාගම සතුව 5G ජාලය දියත් කිරීමට අවශ්‍ය සියලු අත්දැකීම් තිබෙනවා. ඒ වුණත්, ශ්‍රී ලාංකික පාරිභෝගිකයින් හට 5G සබඳතාව අවශ්‍ය වන්නේ කවදාදැයි අපි මුලින්ම සොයා බැලිය යුතුයි.

අවසාන වශයෙන්, හච් දියත් කළ 4G අත්දැකීම විඳ, ඔවුන්ගේ සන්නිවේදන අවශ්‍යතාවන් සපුරාලීමට අපට හැකියාව ඇත්දැයි තමන් විසින්ම අත්හදා බලන ලෙස, ශ්‍රී ලංකාවේ සියලුම ජංගම දුරකතන ග්‍රාහකයින් හට මම ඉතාමත් සතුටින් ආරාධනා කර සිටිනවා.

හච් 4G සඳහා දැන් cliQapp

ජංගම දුරකතන සන්නිවේදන සේවා සම්බන්ධයෙන් ශ්‍රී ලාංකීය පාරිභෝගිකයින්ගේ වඩාත් ප්‍රියතම තේරීම වන හච් ටෙලිකොමියුනිකේෂන්, ජනප්‍රියcliQ appයෙදවුම තවදුරටත් වැඩි දියුණු කර යළි දියත් කර තිබේ. අංක078 සහ 072 හිමි හච් ග්‍රාහකයින් හට දැන් දැවැන්ත හා සමීප හච් 4Gජාලය තුළ අසීමිත අන්තර්ජාල අත්දැකීම රිසි සේ විඳ ගැනීමේ අවස්ථාව එමගින්පුළුල් වී තිබේ.

 හච් Cliq3Gයෙදවුම 2017 වසරේ පටන් ශ්‍රී ලංකාවෙහි පාරිභෝගිකයින් භාවිත කරන යෙදවුමක් වූ අතර, ඉකුත් වසරේ එටිසලාට් ශ්‍රී ලංකා සමාගම අත්පත් කර ගැනීමෙන් අනතුරුව, රටපුරාව්‍යාප්ත කෙරුණුහච්4Gජාලය හේතුවෙන් cliQයෙදවුම 072 හා 078 අංක දරන සෑම හච් ග්‍රාහකයකුටම භාවිත කිරීමේ හැකියාව ලැබිණි.

 cliQයනු පරිශීලකයින් හටඉතා පහසුවෙන් කාලය මත පදනම්ව අසීමිත අන්තර්ජාල පැකේජ මිලදී ගත හැකි  යෙදවුමකි. එමගින් MB හා GBඩේටා කෝටා වෙනුවට තෝරා ගත් කාල සීමාවන් සඳහා, අසීමිත අන්තර්ජාල ප්‍රවේශය සැලසේ. ඉන් අදහස් වන්නේ, හදිසියේ ඩේටා ඉවර වීම ගැන කරදර නොවී, සිය මනස නිරවුල්ව පවත්වා ගනිමින් රිසි සේ අන්තර්ජාලයේ සැරි සැරීම සඳහා පරිශීලකයින් හට ඉඩකඩ ඇති බවයි.

 සෑම හච් පෙර ගෙවුම් හා පසු ගෙවුම් පාරිභෝගිකයකු හටම, සිය 3G හෝ4G ස්මාර්ට් ජංගම දුරකතන මගින්, විනාඩි 30 සිට දින 30 ක් දක්වා කාල සීමාවක් තුළ අන්තර්ජාල සැලසුම් ගණනාවක්සපයමින් අසීමිත හා වඩාත් පහසු අන්තර්ජාල අත්දැකීමක් විඳ ගැනීමට cliQ යෙදවුම මගින් හැකියාව ලබා දෙයි.

“4G ජාලය කරා cliQ යෙදවුම තවදුරටත් වැඩි දියුණු කිරීමත් සමග ශ්‍රී ලාංකික පාරිභෝගිකයින්ට ඔවුන්ගේ ඩිජිටල් ජීවන රටාවට ගැලපෙනඅවශ්‍යතා සපුරාලීම සඳහා වඩාත් සමීප හා පහසු සබඳතාවක් ලබා දීම පිළිබඳ අපගේ පොරොන්දුව ඉටු කරලිමට හැකි වී තිබෙනවා.”සහකාර සාමාන්‍යාධිකාරී(ඩේටා වී.ඒ.එස් හා ඩිජිටල්)යර්තව් මාතියපරනම් මහතා සඳහන් කළේය.

හච්  cliQ app යෙදවුම Google PlaystoreහාHuawei AppGallery මගින්ද,ioSස්මාර්ට් ජංගම දුරකතන පරිශීලකයින්ට App Store වෙතින්ද බාගත කළ හැකිය.

 

 

 

 

හච්, රීචාර්ජ් කාඩ්පත් පාරිභෝගිකයින් හට බෙදා හැරීම සඳහා තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුව හා අත්වැල් බැඳ ගනියි

කොවිඩ්-19 වසංගත තත්ත්වය මැඩලීම සඳහා පිහිටුවා ඇති ජනාධිපති කාර්ය සාධක බලකායේ විශේෂ ඉල්ලීම මත, තොරතුරු, ජනමාධ්‍ය හා උසස් අධ්‍යාපන, තාක්ෂණ හා නව නිපැයුම් අමාත්‍යාංශයේ සහයෝගය ඇතිව, හච් පාරිභෝගිකයින් සඳහා රීචාර්ජ් කාඩ්පත් නිවෙස් වෙත බෙදා හැරීමේ වැඩපිළිවෙළක් වෙනුවෙන්හච්,‍ තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුව සමග අත්වැල් බැඳ ගෙන තිබේ. ඒ අනුව රට පුරා තැපැල් ස්ථාන මගින්, හච් රීචාර්ජ් කාඩ්පත් සිය නිවෙස් වෙත ගෙන්වා ගැනීමේ පහසුකම ඉදිරියේදී හච් පාරිභෝගිකයින් හට හිමි වේ.

මෙම රීලෝඩ් කාඩ්පත් සේවාව, 078 හා 072 අංක භාවිත කරන පාරිභෝගිකයින් හට පිරිනැමෙන්නේ, මෙකී තීරණාත්මක කාල සීමාවේ අඛණ්ඩ සබඳතාව පවත්වා ගැනීම පිණිස වසරක් සඳහා වලංගු කාල සීමාවක්ද සමගිනි.

පාරිභෝගිකයින් හට ළඟම තැපැල් ස්ථානය හා සම්බන්ධ වී තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුව මගින් දිවයින පුරා බෙදා හැරෙන ඖෂධ සමගම, රීචාර්ජ් කාඩ්පත්ද ලබා ගැනීමේ හැකියාව පවතී. ඉදිරියේදී රටපුරා තැපැල් ස්ථාන වැඩි ප්‍රමාණයක් මගින් හච් රීචාර්ජ් කාඩ්පත් ලබා ගැනීමේ හැකියාව පවතී. දිවයින පුරා තැපල් ස්ථාන උප තැපැල් ස්ථාන හරහා අංග සම්පූර්ණ බෙදා හැරීමේ ක්‍රමවේදයක් පසුව සකස් කිරීමටද නියමිතය.

හච් පාරිභෝගිකයින් හට නිවෙස්වල රැඳී සිටින කාල සීමාව තුළ රීචාර්ජ් කාඩ්පත් මිලදී ගැනීමේ පහසුව සලසමින්, දිවයින පුරා ප්‍රාදේශීය තැපැල් ස්ථාන 15 ක්, ප්‍රධාන තැපැල් ස්ථාන 653 ක් හා උප තැපැල් ස්ථාන 3410 ක් ආවරණය කරමින් මෙම වැඩසටහන ක්‍රියාවට නැංවෙයි.

“වත්මන් තත්ත්වය හමුවේ පෙරමුණ ගන්නා සෞඛ්‍ය අංශ හා තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුව වැනි රජයේ බලධාරීන්ගේ උපදෙස් අනුව ක්‍රියාවට නැංවෙන මෙම කටයුත්තට සම්බන්ධ වීම අපට ආඩම්බරයක්. වගකිව යුතු පෞද්ගලික ආයතනයක් ලෙසින්, මෙම අතිශය තීරණාත්මක කාල සීමාවේ රටේ සෑම ප්‍රදේශයකම සිටිනා අපගේ වටිනා පාරිභෝගිකයින් සන්නිවේදන අවශ්‍යතා අතින් බල ගැන්වීමට අපි මෙම කටයුත්තත් සමග සම්බන්ධ වී සිටිනවා. අපගේ පාරිභෝගිකයින් හට අඛණ්ඩව සම්බන්ධතාව ලබා දීමට අවස්ථාව සැලසීම පිළිබඳ තොරතුරු හා ජන සන්නිවේදන, උසස් අධ්‍යාපන,‍් තාක්ෂණ හා නව නිපැයුම් අමාත්‍ය බන්දුල ගුණවර්ධන මහතාට හා තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුවට මාගේ කෘතඥතාවය පිරි නැමීමටත් මම කැමතියි. රට යථා තත්ත්වයට පත් වීමත් සමග මෙම අගනා කටයුත්තසමස්ත ශ්‍රී ලංකාවටම වඩාත් පහසු සේවාවක් ලෙසින් දිගටම පවත්වාගෙන යා හැකි බව අපට විශ්වාසයි.” හච් අලෙවි සාමාන්‍යාධිකාරී මනෝජ් කුමාර් මෝසෙස් සඳහන් කළේය.

කොව්ඩ්-19 වසංගත තත්ත්වය හේතුවෙන් නිවෙස්වල රැඳී සිටින කාල පරිච්ඡේදයේ ශ්‍රී ලංකා තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුව, ඔසුසල හා එක්ව වට්ස්ඇප්, වයිබර් හා එම්. එම්. එස් මගින් ඇණවුම් කෙරෙන ඖෂධ නිවෙස්වලට බෙදා හැරීමේ ක්‍රම වේදයක් සකස් කෙරිණි. සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශය මගින් රටපුරා ඇති ඖෂධ හල් හඳුනා ගෙන ඇති අතර, www.health.gov.lk මගින් එම ඖෂධ හල් ලැයිස්තුව වෙත ප්‍රවේශ වීමට හැකිය.

තැපැල් දෙපාර්තමේන්තුව සමග ඇති කරගත් මෙම සුවිශේෂි සම්බන්ධතාවය හච් හි “Be. Anywhere” තේමා පාඨය තවදුරටත් ශක්තිමත් කරමින්, “දැවැන්ත හා සමීප” සබඳතාව තවදුරටත් රටපුරා ව්‍යාප්ත කරයි.

හච් පාරිභෝගිකයින්ගේ ඩේටා ගැටලුවට විසඳුමක් ලෙසින් 100% ක් ANYTIME DATA පිරි නමයි

පාරිභෝගිකයින්ගේ ඩේටා ගැටලුවට විසඳුමක් ලෙස, හච් වෙතින් දැන් උදේ සහ රාත්‍රී බෙදීමකින් තොරව දවසේ ඕනෑම වේලාවක භාවිතයට ගත හැකි 100 % ක් Anytime Data පිරි නැමීම ආරම්භ කළ බව දැනුම් දී තිබේ. ඒ අනුව, දිවා කාලය තුළ පමණක් භාවිතයට ගත හැකි Day Time Data අවසන් වීමෙන් පසු ඉතිරි වී ඇති Night Time Data ලබා ගැනීම සඳහා හච් පාරිභෝගිකයින්ට තව දුරටත් මධ්‍යම රාත්‍රිය තෙක් බලා සිටීමට සිදු නොවේ.

මෙම හච් Anytime Data වෙනස සමග, පෙර ගෙවුම් පාරිභෝගිකයින්ට සම්පූර්ණ ඩේටා ප්‍රමාණය වැය කරමින් දවසේ ඕනෑම කාල වේලාවක් තුළ නිදහසේ අන්තර්ජාලයේ සැරිසැරීමට දැන් අවස්ථාව සැලසී තිබේ.

මෙමගින් පාරිභෝගිකයින්ගේ අපේක්ෂාවන්ට සරිලන සේවාවක් ලබා දීමේ අඛණ්ඩ හච් වෑයමද, ගුණාත්මක භාවයෙන් ඉහළම සේවාවක් ලබා දීමට ඇති කැප වීමද යළිත් වරක් ප්‍රදර්ශනය කෙරේ.

ජංගම දුරකතන පාරිභෝගිකයින්ගේ ගැටලු සලකා, මෙම කටයුත්ත සඳහා ශ්‍රී ලංකා විදුලි සංදේශ නියාමන කොමිෂන් සභාවේ ක්ෂණික අනුමැතියද හිමි විණි.

078 හා 072 අංක සහිත සියලු 3G හා 4G හච් පාරිභෝගිකයින් හට දැන් *131# අංකනය කර මෙම පැකේජ සක්‍රිය කරගත හැකිය.

පාරිභෝගික පසුම්බියට වඩාත් හිතකර ක්‍රමවේදයකින් තවදුරටත් data සැලසුම් හඳුන්වා දීමේ හච් පොරොන්දුව තවදුරටත් තහවුරු කරමින්, අලුතෙන්ම හඳුන්වා දුන් හච් Any time Data සැලසුම්වලට රු.47 කට 600MB ක්, රු. 97 කට 1.3GB ක්, හා රු. 197 කට 3GB,‍් රු.297 කට 4.7 GB‍්, රු. 497 කට 8.2GB ක්,‍් රු. 647 කට 12GB ක් හා රු. 997 කට 20GB ක් දක්වා පැකේජ ඇතුළත් වේ.

“සමාජ වගකීමෙන් කටයුතු කරන සංවේදී සමාගමක් ලෙසින් හච් හැමවිටම පාරිභෝගිකයින්ගේ ඉල්ලීම්වලට ඇහුම්කන් දීමට කටයුතු කරනවා. ඔවුන්ගේ ගැටලු හඳුනා ගැනීම හා එම අවශ්‍යතා සපුරාලීම හච් හි ජීවන ක්‍රමවේදයයි. සෑම ශ්‍රී ලාංකිකයකුගේම ඩේටා ගැටලු සම්බන්ධයෙන් අපි සැලකිල්ලක් දක්වා තිබෙනවා, ඒ වගේම ඔවුන් තවදුරටත්  දිවා/රාත්‍රී ඩේටා දීමනා පිළිබඳවත්, නයිට් ටයිම් ඩේටා අපතේ යාම පිළිබඳවත් කණගාටුවට පත් විය යුතු නැහැ. නව 100%  Anytime Data පැකේජ ඉතාමත් වේගයෙන් ව්‍යාප්ත වන අපගේ පාරිභෝගිකයින්ට සුවිශාල සහනයක්, සැනසිල්ලක් මෙන්ම පහසුවක් සලසන බවට අපට විශ්වාසයි.” හච් ප්‍රධාන අලෙවි නිලධාරිනී රම්සීනා මෝර්සෙත් ලායි සඳහන් කළාය.

ශ්‍රී ලංකාව COVID – 19 අභියෝගට මුහුණ දෙමින් සිටින අතරතුර පාරිභෝගිකයින්  හට පිදෙන තවත් සහනදායී වැඩපිළිවෙළක් වශයෙන් මෙය ක්‍රියාවට නැංවේ. Anytime Data පැකේජ මගින් Day Time ඩේටා අවසන් වූ පසු ඉතිරිව පවතින Night Time ඩේටා සඳහා ප්‍රවේශ වීමට නොහැකි වීම පිළිබඳව කණගාටුවට පත් නොවී, රටෙහි පවතින වත්මන් තත්ත්වය හමුවේ යාවත්කාලීන වීමට, සිය ආදරණීයයන් හා සම්බන්ධ වීමට මෙන්ම නිවෙස්වල සිට වැඩකටයුතු කිරීමට පාරිභෝගිකයින් හට සහය සැලසේ.

එමෙන්ම, රු. 15  දෛනික සහන රීලෝඩ් දීමනාවද 2020 අප්‍රේල් මස 7 වැනිදා දක්වා දීර්ඝ කර ඇති බව හච් දැනුම් දී තිබේ. නිවෙස්වල සිට සේවය කරන මෙම කාල සීමාව තුළ එකී දීමනාව, ඇමතුම්  සඳහා මුදල් නොමැති 078 හා 072 හච් අංක භාවිත කරන හච් පෙරගෙවුම් පාරිභෝගිකයින් සඳහා ලබා දේ. එම සහන රීලෝඩ් දීමනාව Anytime Data, ජාලගත ඇමතුම් මෙන්ම ඕනෑම ජාලයකට කෙටි පණිවිඩ යැවීම සඳහා භාවිත කළ හැකි වේ. 500,000 කට අධික පාරිභෝගික පිරිසක් මේ වන විට සිය සම්බන්ධතාව පවත්වා ගනිමින් මෙම සහන දීමනාව ලබා ගන්නා බව හච් සාඩම්බරයෙන් දැනුම් දෙයි.

හච් වෙතින්, COVID 19 නිසා පීඩාවට පත් රටපුරා පාරිභෝගිකයින්ට දිනපතා සහන රීලෝඩ් දීමනාවක්

පාරිභෝගිකයින් වෙනුවෙන් නිරතුරු කැප වීමෙන් කටයුතු කරන හච්, ශ්‍රී ලංකාව COVID 19 වෛරසයේ අවදානමට ලක්ව තිබෙන මෙවන් අවස්ථාවක, ස්වකීය පාරිභෝගිකයින් හට අඛණ්ඩ සන්නිවේදන සබඳතාව පවත්වා ගැනීම පහසු කරලීම පිණිස තවත් වැඩසටහනක් දියත් කර ඇති බව අද දින දැනුම් දුනි.

එම නවතම වැඩසටහන මගින්, ඇමතුම් ලබා ගැනීම සඳහා දුරකතනයේ මුදල් නොමැති 078 හා 072 හච් අංක ඇති පාරිභෝගිකයන් වෙනුවෙන් සහන රීලෝඩ් දීමනාවක් පිරි නැමීමට කටයුතු කෙරේ. මෙම සහන රීලෝඩ් දීමනාව එනිටයිම් ඩේටා, ජාලගත ඇමතුම් හා එස්. එම්. එස්. සඳහා භාවිතා කිරීමේ හැකියාව පවතී.

ශ්‍රී ලංකාවේ COVID 19 වෛරසය පැතිරීම පාලනය කිරීමේ අරමුණින් රට පුරා ඇඳිරි නීතිය පැනවීමත් සමග බොහෝ පාරිභෝගිකයෝ සිය දුරකතන ගිණුම් සඳහා රීලෝඩ් කර ගැනීමේ දුෂ්කරතාවන්ට මුහුණ පා සිටිති. සියලු හච් පෙර ගෙවුම් පාරිභෝගිකයින් හට මෙම කාලය තුළ අඛණ්ඩ දුරකතන සබඳතාව පවත්වා ගැනීම පිණිස මෙම අතුරු දීමනාව හච් වෙතින් පිරි නැමෙයි. *288# අංකනය කිරීමෙන් පාරිභෝගිකයින් හට මෙම සහන රීලෝඩ් දීමනාව ලබා ගත හැකි වන අතර, එය 2020 මාර්තු 26 වැනිදා සිට 2020 මාර්තු 31 වැනිදා දක්වා වලංගු වේ.

“අපගේ බොහෝ පාරිභෝගිකයින්ට තමන්ගේ දුරකතනවලට සුපුරුදු ආකාරයට මුදල් රීලෝඩ් කර ගැනීමට හෝ අන්තර්ජාලය මගින් රීලෝඩ් කිරීමට හැකියාවක් නැති බව අපිට වැටහෙනවා. මෙම සහන රීලෝඩ් දිමනාව පාරිභෝගිකයින් වෙනුවෙන් සම්පූර්ණයෙන්ම නොමිලේ පිරි නැමෙන දීමනාවක්. එය ණය මුදලක් නොවන නිසා, නැවත ගෙවීමක් ගැන පාරිභෝගිකයින් කණගාටු විය යුතු නැහැ. සිය නිවෙස්වල ආරක්ෂිතව සිටින අතරතුර, සිදුවන දේ පිළිබඳව දැනුවත් වී සිටීම සඳහා අවහිරයකින් තොරව සම්බන්ධතාවය පවත්වා ගැනීමට මෙම ප්‍රතිලාභය මගින් අපගේ පාරිභෝගිකයින් හට අවස්ථාව සැලසෙන බවට අපි විශ්වාස කරනවා. ඒ වගේම, මෙම වැඩපිළිවෙල වෙනුවෙන් ක්ෂණිකව සහය දැක්වීම පිළිබඳව ශ්‍රී ලංකා විදුලි සන්දේශ නියාමන කොමිසම වෙත මගේ ස්තුතිය පිරි නැමීමටත් මම කැමතියි.” හච් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී තිරුකුමාර් නඩරාසා සඳහන් කළේය.

එමෙන්ම හච් මේ වන විටත් ශ්‍රී ලංකා විදුලි සන්දේශ නියාමන කොමිසම සමග සම්බන්ධ වී, සිය පාරිභොගිකයින්ට COVID 19 වෛරසය පැරදවීම සඳහා ශක්තිමත්ව හා ආරක්ෂිතව සිටීම දිරිමත් කරමින්, ‘Work from Home’ තේමාව යටතේ, අසීමිත අන්තර්ජාල පහසුකම් හා UTube පැකේජ, එනිටයිම් ඩේටා පැකේජ, දුරකතන ඇමතුම් සඳහා වැඩි කළ ණය මුදල්, මුදල් ගෙවීමේ විකල්ප විද්‍යුත් චැනල, OTT පදනම් කර ගත් නවතම පාරිභෝගික සේවා චැනල මෙන්ම, විශ්ව විද්‍යාල සිසුන්ට eLearn සේවාව සඳහා නොමිලේ ප්‍රවේශ වීමේ පහසුකමද ඇතුළත්ව පහසු හා කාලීන වැඩසටහන් ගණනාවක්ම ක්‍රියාත්මක කර තිබේ. ‘Work from Home’ වැඩසටහන පිළිබඳ වැඩිදුර තොරතුරු www.hutch.lk වෙබ් අඩවියට ප්‍රවේශ වීමෙන් ලබා ගත හැකිය.

හච්, සිය පාරිභෝගිකයින් හට නිවසේ සිට කාර්යාල කටයුතු කිරීමේ පහසුව සලසමින් රජයේ වැඩපිළිවෙළට සහයෝගය දක්වයි

COVID-19 වෛරසය පැතිරීම නැවැත්වීම සඳහා නිවෙස්වල සිට කාර්යාල කටයුතු කිරීමට පොළඹවමින් ජනතාව හුදෙකලා කිරීමේ වැදගත්කම රජය විසින් හඳුනාගෙන තිබේ.

අද දින විශේෂ නිවේදනයක් නිකුත් කරමින් හච්, සිය පාරිභෝගිකයින් දැනුවත්ව තැබීමට මෙන්ම ඔවුන්ට නිවසේ සිට කාර්යාල කටයුතු පවත්වාගෙන යාමටද අවශ්‍ය සම්බන්ධතාවය දිගටම ලබා දීමට වැඩපිළිවෙළ ගණනාවක් ක්‍රියාත්මක කරමින් තමන් මෙම රජයේ වැඩපිළිවෙලට සතුටින් සහයෝගය දක්වන බව සඳහන් කරයි.

මෙම වැඩපිළිවෙලෙහි පළමුවැන්න වශයෙන්, හච් සිය ග්‍රාහකයින්ට නිවෙස්වලින් බැහැර නොවී ජංගම සේවාවන්හි සහය ලබා ගැනීම සඳහා ජංගම දුරකතන ඇමතුම් සඳහා ණය මුදලක් පිරි නැමෙයි. අන්තර්ජාලය මගින් ජංගම දුරකතන සම්බන්ධතාව සඳහා මුදල් ගෙවීමට හච් වෙබ් අඩවිය ඔස්සේද, Hutch Self Care app මගින්ද පහසුකම සලසා ඇති අතර, හච් පාරිභෝගිකයින් සඳහා පිරිනැමෙන ඇමතුම් ණය මුදලද වැඩි කර තිබේ. https://online.hutch.lk/hopp/  යන හච් වෙබ් අඩවිය ඔස්සේ රීලෝඩ් හා බිල්පත් මගින් කෙරෙන සෑම මුදල් ගෙවීමක් සඳහාම, 10% ක බෝනස් දීමනාවක් ද පිරිනැමීමට කටයුතු කරමින් සිය ග්‍රාහකයින් දිරිමත් කිරීමටද හච් කටයුතු කරයි. මෙම දීමනාව, 2020 මාර්තු 31 දක්වා සෑම පෙර ගෙවුම් හා පසු ගෙවුම් පාරිභෝගිකයකු හටම ලබා ගත හැකිය.

දෙවන්න වශයෙන්, සුපුරුදු හච් ඇමතුම් මධ්‍යස්ථාන නිලධාරීන් එම මධ්‍යස්ථාන හරහා පාර්භෝගිකයින් වෙත සම්බන්ධ වීම අවහිර වී ඇති අවස්ථාවක, විමසීම් සඳහා ක්ෂණික ප්‍රතිචාර ලැබෙන පරිදි, Whatsapp, Viber, SMS හා Email මගින් සිය හච් නියෝජිතයකු සම්බන්ධ කරගැනීමටද පාරිභෝගිකයින් හට අවස්ථාව සලසා තිබේ.

ශ්‍රී ලංකා විදුලි සංදේශ නියාමන කොමිසම (TRCSL) සමග සම්බන්ධව, සිය පාරිභෝගිකයින් හට නිරතුරුවම සම්බන්ධතාවය පවත්වා ගත හැකි පරිදි නවතම ක්‍රමවේද ගණනාවක්ද හච් විසින් ප්‍රවර්ධනය කර තිබේ. CliQ 3G, අසීමිත අන්තර්ජාල සබඳතාව ලබා දෙමින්, 25% ක වට්ටම්ද සමගින් හච් වෙතින් පිරි නැමේ. දින 30 ක් සඳහා අසීමිත YouTube සබඳතාවද හච් පාරිභෝගිකයින් හට පිරිනැමෙන අතර, එමගින් ඩේටා පිළිබඳ තැකීමක් නොකර පවුලේ සියල්ලන් හට අධ්‍යාපනය හා විනෝදාස්වාදය ලබා ගැනීමට හැකියාව ලැබේ. පාරිභෝගිකයින්ට උපරිම ඩේටා වටිනාකමක් හා පහසුවක් සැලසෙන 100% Anytime Data පැකේජ මුල් වරට පිරි නමා ඇත්තේද හච් වීම විශේෂත්වයකි.

එමෙන්ම, විශ්ව විද්‍යාල සිසුන්ට නිවෙස්වල සිටම සිය අධ්‍යාපන කටයුතු කර ගැනීමට අවස්ථාව සලසමින්, ශ්‍රී ලංකා විදුලි සංදේශ නියාමන කොමිසම හා එක්ව හච්, සියලුම විශ්ව විද්‍යාල  සිසුන්ට අන්තර්ජාලය ඔස්සේ ඉගෙනීමේ කටයුතු කරගැනීමට eLearn පහසුකම් සඳහා නොමිලේ ප්‍රවේශ වීමටද ඉඩකඩ සලසා තිබේ.

“දීප ව්‍යාප්ත 4G ආවරණයෙන් යුත් නවතම දැවැන්ත හා සමීප හච් ජාලය සමගින්, COVID-19 වෛරසය ජය ගැනීමේ රජයේ වැඩපිළිවෙළට සහය දැක්වීම අපට ආඩම්බරයට කරුණක්. ඒ වගේම, මෙම අසීරු කාල පරිච්ඡේදය තුළ, සමාජයේ විවිධ පාර්ශවයන්ගේ සන්නිවේදන අවශ්‍යතා හඳුනාගනිමින් කටයුතු කිරීමට ශ්‍රී ලංකා විදුලි සංදේශ නියාමන කොමිසම (TRCSL) ගෙන ඇති ක්‍රියාමාර්ග පිළිබඳව විශේෂයෙන් අපගේ ප්‍රශංසාව පුද කිරීමටත් කැමතියි ” හච් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී තිරුකුමාර් නඩරාසා සඳහන් කළේය.